مرگ
دل نوشته های من و تنهایی

بنام او و براي او كه همه اوست

 

 

 

مرگ من روزی فرا خواهد رسید 

                                                    در بهاری روشن از امواج نور 

در زمستانی غبار آلود ودور 

                                                    یا خزانی خالی از فریاد شور 

مرگ من روزی فرا خواهد رسید 

                                                    روز پوچی همچو روزان دگر 

ناگهان خوابی مرا خواهد ربود 

                                                    من تهی خواهم شد از فریاد درد 

خاک میخواند مرا هر دم به خویش 

                                                    می رسند از ره که در خاکم نهند 

آه شاید عاشقان نیمه شب 

                                                   گل به روی گور غمناکم نهند 

بعد من ناگه به یک سو می روند 

                                                  پرده های تیره دنیای من  

چشم های ناشناسی می خزند 

                                                   روی دفتر ها وکاغذ های من 

در اتاق کوچکم پا می نهد 

                                                  بعد من با یاد من بیگانه ای 

در بر آینه می ماند به جای  

                                                  تار مویی.نقش دستی .شانه ای 

می شتابند از پی هم بی شکیب 

                                                  روزها وهفته ها وماهها 

چشم تو در انتظار نامه ای 

                                                 خیره میماند به چشم راهها 

لیک دیگر پیکر سرد مرا 

                                                 می فشارد قلب دامن گیر خاک 

بی تو دور از ضربه های قلب تو 

                                                 قلب من می پوسد آنجا زیر خاک 



نظرات شما عزیزان:

من بی من
ساعت0:55---3 اسفند 1389
سلام اقا معین
خوبین ؟
ممنون از حضورتون
اهنگ وبلاگتون خیلی قشنگه
و همینطور عکس اپتون


یاسمن
ساعت22:57---28 بهمن 1389
سلام گلم...وبت خیلی ماهه...از مطالبت استفاده کردم...خوشحال میشم اگه پیشم بیای

من و تو
ساعت22:19---19 بهمن 1389
سلام دوست خوبم ...خوبی؟...وبلاگ زیبای داری ...شرمنده دیر سر زدم ...

اپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــم اگه بیای خوشحال می شم ...

منتظرتم..

موفق باشی ..خدانگهدارت ..[گل][لبخند][گل]

چقدر سخت است منتظر کسي باشي که هيچ وقت فکر آمدن نيست...[چشمک]بیخیال به دل نگیر ..[چشمک]


Aida
ساعت23:26---17 بهمن 1389
_♥♥_♥♥آپم
_♥♥___♥♥آپم
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم
____♥♥___♥♥__♥♥آپم
___♥___________♥آپم
__♥_____________♥آپم
_♥_____♥___♥____♥آپم
_♥___///___@__\__♥آپم
_♥___\\______///__♥آپم
___♥______W____♥آپم
_____♥♥_____♥♥آپم
_______♥♥♥♥♥آپم


محمد (حرمان)
ساعت21:15---16 بهمن 1389
سلام خوب میشد سری هم به تنهایی من میزدید . منتظرم .

melody
ساعت22:48---7 بهمن 1389
سلام معين جون...بالاخره تموم شد...سخت بود اما تموم شد...امتحاناي لعنتيو ميگم...همين امروز تموم شد..

شاهین
ساعت0:26---6 بهمن 1389
salam dadash moin be khoda sharmandatam in rooza gereftaram dige khodet be bozorgit bebakhsh dadashi
mage mishe man shomahaaro faramosh konam
postet ham gashng va ehsasi bood
dada dooset daram


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389برچسب:,ساعت 17:2 توسط Moein|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت