دل نوشته های من و تنهایی

بنام او و براي او كه همه اوست

چشم مخصوص تماشاست اگربگذارند    خنده پنجره زیباست اگربگذارند 

 

من ز اظهار  نظرهای  دلم   فهمیدم       عشق صاحب فتواست اگربگذارند 

 

سندعقل مشاعی است همه می دانند  عشق اما فقط از ماست اگربگذارند 

 

دل دریایی من این همه بیهوده مگرد     خانه دوست همین جاست اگربگذارند 

 

روستازاده ام سبزتر از برگ  درخت       دل من وسعت صحراست اگربگذارند 

 

غضب   آلوده   نگاهم     نکنید               دل من پیش شماهاست اگربگذارند 



نظرات شما عزیزان:

Aida
ساعت21:01---20 دی 1389
Salam.
kheyli ba ehsasi.vaghean ziba bood...


رز
ساعت19:50---20 دی 1389
راااااازززززز!!!!
يه راز تو وب من!!!!
[چشمک]


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 19 دی 1389برچسب:,ساعت 21:8 توسط Moein|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت