دل نوشته های من و تنهایی

بنام او و براي او كه همه اوست

چه گریزیت ز من ؟
چه شتابیت به راه ؟
به چه خواهی بردن
در شبی این همه تاریک پناه ؟
مرمرین پله آن غرفه عاج
ای دریغا که زما بس دور است
لحظه ها را دریاب
چشم فردا کور است
نه چراغیست در آن پایان
هر چه از دور نمایانست
شاید آن نقطه نورانی
چشم گرگان بیابانست
می فرومانده به جام
سر به سجاده نهادن تا کی ؟
او در اینجاست نهان
می درخشد در می
گر بهم آویزیم
ما دو سرگشته تنها چون موج
به پناهی که تو می جویی خواهیم رسید
اندر آن لحظه جادویی اوج !



نظرات شما عزیزان:

poor
ساعت22:33---15 دی 1389
___$_________________$

___$$$_________$_____$$$

____$_________$$$_____$

_____________(¯`(?)´¯)

_____________$(_.^._)$$$$

______________$$$$(¯`v´¯)

_________________(¯`(?)´¯)

_________________$(_.^._)

___$$$$$$$$______$$$$$$$$§

_$$$$$$$$$$$$__$$$$§§(¯`v´¯)$

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$

$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$

_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$

___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$

______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$

________$$$(¯`(?)´¯)$$

___________$(_.^._)$

____________$$

عالی بود خوشحال میشم به منم سربزنی


من بی من
ساعت23:34---13 دی 1389
salam salam
misi az hozoret
are dg shanse ma jibe baba zadan
yadam nabod begam jibe maro nazan


bishtar ham sar bezan
linkam nashodi bego linket konam


من بی من
ساعت1:21---12 دی 1389


Aida
ساعت12:31---9 دی 1389
آخی چه قدر خوشمله ...!
خیلی قشنگ بود.


Aida
ساعت12:29---9 دی 1389


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 8 دی 1389برچسب:,ساعت 21:45 توسط Moein|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت