دل نوشته های من و تنهایی

بنام او و براي او كه همه اوست

نشسته بودم رو نیمکت پارک، کلاغ‌ها را می‌شمردم تا بیاید. سنگ می‌انداختم بهشان. می‌پریدند، دورتر می‌نشستند. کمی بعد دوباره برمی‌گشتند، جلوم رژه می‌رفتند. ساعت از وقتِ قرار گذشت. نیامد. نگران، کلافه، عصبی‌ شدم. شاخه‌گلی که دستم بود سَرْ خَم کرده داشت می‌پژمرد.
طاقتم طاق شد. از جام بلند شدم ناراحتیم را خالی کردم سرِ کلاغ‌ها.
گل را هم انداختم زمین، پاسارَش کردم. گَند زدم بهش. گل‌برگ‌هاش کَنده، پخش، لهیده شد. بعد، یقه‌ی پالتوم را دادم بالا، دست‌هام را کردم تو جیب‌هاش، راهم را کشیدم رفتم. نرسیده به درِ پارک، صِداش از پشتِ سر آمد.
صدای تندِ قدم‌هاش و صِدای نَفَس نَفَس‌هاش هم.
برنگشتم به‌ روش. حتی برای دعوا، مُرافعه، قهر. از در خارج شدم. خیابان را به دو گذشتم. هنوز داشت پُشتم می‌آمد. صدا پاشنه‌ی چکمه‌هاش را می‌شنیدم. می‌دوید صِدام می‌کرد.
آن‌طرفِ خیابان، ایستادم جلو ماشین. هنوز پُشتَم بهِش بود. کلید انداختَم در را باز کنم، بنشینم، بروم. برای همیشه. باز کرده نکرده، صدای بوق – ترمزی شدید و فریاد – ناله‌ای کوتاه ریخت تو گوش‌هام – تو جانم.
تندی برگشتم. دیدمش. پخشِ خیابان شده بود. به‌رو افتاده بود جلو ماشینی که بهِش زده بود و راننده‌ش هم داشت تو سرِ خودش می‌زد. سرش خورده بود رو آسفالت و خون راه کشیده بود می‌رفت سمت جوی کنارِ خیابان.
ترس‌خورده – هول دویدم طرفش. بالا سرش ایستادم.
مبهوت.گیج.مَنگ.
هاج و واج نِگاش کردم.
تو دستِ چپش بسته‌ی کوچکی بود. کادو پیچ. محکم چسبیده بودش. نِگام رفت ماند رو آستینِ مانتوش که بالا شده، ساعتَش پیدا بود. چهار و پنج دقیقه. نگام برگشت ساعت خودم را سُکید.
چهار و چهل و پنج دقیقه!
گیجْ – درب و داغانْ نِگاه ساعتِ راننده‌ی بخت برگشته کردم. چهار و پنج دقیقه بود!!



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت6:56---16 فروردين 1390
سلام ناراحت کننده بود ولی ما باید یادبگیرم به دیگران هم فرصت حرف زدن بدهیم شاید دلیلی داشته باشه برای کارهایش ما باید درک داشته باشیم غم آخرت باشه

احساس عشق
ساعت12:23---19 آذر 1389
...: باز باران با ترانه،میخورد بر بام خانه،یادم آمد کربلا را ، دشت پر شور وبلا را ، گردش یک ظهر غمگین، گرم و خونین ، لرزش طفلان نالان، زیر تیغ و نیزه هارا ، با صدای گریه های...بیشتر کودکانه ، و ندر این صحرای سوزان ، میدود طفلی سه ساله ، پر ز ناله ،دلشکسته ، پای خسته ... باز باران ، قطره قطره ، می چکد از چوب محمل ، آخ باران! کی بباری بر تن عطشان یاران، آخ باران! کی بباری بر تن عطشان یاران، تر کنند از آن






Aida
ساعت16:44---18 آذر 1389
سلام
خیلی نالاحت کننده بود...!
می مرد حداقل جواب سلامشو می داد؟!!


من بی من
ساعت16:52---14 آذر 1389
آپم...[گل]

nahid
ساعت15:53---13 آذر 1389
سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ خوووووووووووفي؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##من##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ______________ _ ______#
#__________#_آپ کردم نمي خواي بياي ببيني؟ __ #
_#_________#____بدوووووووووووو بياااااااااااا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__اومديااا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ ___#_# نظر يادت نره


melody
ساعت10:38---12 آذر 1389
اوه خداي من....بعد چي شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خيلي نامردي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 11 آذر 1389برچسب:,ساعت 23:34 توسط Moein|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت