دل نوشته های من و تنهایی

بنام او و براي او كه همه اوست

 

 

 

ای دوست چندیست که حالت غریبی داری    

ای دوست دل پاک و نجیبی داری 

با وسعت دریای دلت میگویم 

با عشق شباهت عجیبی داری



نظرات شما عزیزان:

CRIS
ساعت21:17---19 دی 1389
خيلي عالي بود
مثل هميشه عالي وديدني
به نظرم هركي اين وبلاگ رو نديده نصف عمرش بر فناست


اسمون پر ستاره
ساعت21:57---22 آبان 1389
سلام ..خوبی ؟ ...
من دلم نیومد برم چون دوستامو دوست دارم ...[قلب]

می خوام بمونم تو هم بمون کنارم ..نزار تنها بمونم ...

ممنون که بهم سر زدی ...

بازم بیا پیشم ...

موفق باشی...

یا علی ...خداحافظ

_____________________________________

با تمام وجود عاشق کسی هستم که از او متنفرم....با تمام وجود محتاج نگاه چشمانی هستم که به من دروغ می گوید....و با تمام وجود گرمی دستانی را می طلبم که عشق را به بازی گرفت....آری...شاید دیوانه شده ام

[گل][بدرود]


hassan
ساعت9:31---22 آبان 1389
ســـــــــــــــــــلام... خوبی..


ممنون از حضور سبزت....




راستی آپم



عزیزم ܨܓܨ ღکلبه عاشقیღ ܨܓܨ با موضوع انتظار به روز شد....


ܨܓܨ ܨܓܨ ܨܓܨ ܨܓܨ ܨܓܨ ܨܓܨ ܨܓܨ

بیا که لحظه لحظه های انتظار

تمـــام وجـــود خســـته مـــرا بـــه نیســـتی کشـــانده اســـت

ܨܓܨ ܨܓܨ ܨܓܨ ܨܓܨ ܨܓܨ ܨܓܨ ܨܓܨ


راستی از این به بعد هر مطلبی که به روز میکنم متناسب با موضوع موزیکش رو هم میزارم.. اگه میشه نطرتو هم در این باره بگو...


گلم بازم منتظر حضور سبزت تو وبلاگ عاشقی هستم..[بوسه][بوسه]


بهاری باش....


زودی بیا که منتظرتم....


آیدا
ساعت23:11---19 آبان 1389
سلام عزیزم
خیلی خیلی... زیبا بود!
مثه همیشه عالی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 19 آبان 1389برچسب:,ساعت 21:26 توسط Moein|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت