دل نوشته های من و تنهایی

بنام او و براي او كه همه اوست

 

ای کـــاش دلـــم اســیـــر و بــیـمار نبود

در بـــنـــد نــــگاه او گــــرفــتــار نــبـود

من عاشق واو زعشق من بی خـبر است

ای کــاش دل و دلــبــــر و دلـــدار نـبود

 

ای جمله بی کسان عالم را کس

یک جو کرمت تمام عالم را بس

من بی کسم و تو بی کسان را یاری

یارب تو به فریاد من بی کس رس

 

در بستر بی رحمی و خون زاده شدم

از اول عمر با جنون زاده شدم

خاکستریم .دست خودم نیست عزیز

ققنوسم از آتش درون زاده شدم


 

چشم مست تو عجب جلوه گه بیداد است

خم ابروی تو سرمشق کدام استاد است؟

خم ابروی تو را دیدم و رفتم به سجود،

صید را زنده گرفتن هنر صیاد است



 

 

 



نظرات شما عزیزان:

jane
ساعت14:13---22 مهر 1389
عالی بود مثل همیشه

سامان
ساعت13:54---22 مهر 1389
سلام لینکت اگه خدا بخواد درست شد

سامان
ساعت14:22---21 مهر 1389
سلام معین جان باور کن 10 بار لینکت کردم ولی نمیشه نمیدونم چرا ولی تازگی ها وبلاگم خیلی قاطی کرده باید آدرسم عوض کنم

melody
ساعت23:32---20 مهر 1389
اوه عاشق دلباخته خوبي؟اخه بابا چشام كور شد تو اين صفحه سياه ريز ريز مينويسي...جون من كمي درشت تر بنويس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 21 مهر 1389برچسب:,ساعت 0:47 توسط Moein|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت